- اعلان -
تبديل الكتب في اسيوط

للأعلان في نفس المساحة اضغط هنا

قد تعجبك

احدث منيو وارقام مطعم سلطانة اسيوط - مطاعم بيتزا في اسيوط

رقم سلطانة اسيوط واحدث منيو وعنوان المطعم وجميع ارقام الديليفري لمحبي الاكل السريع والتيكاوي وكل الي بتحبه هتلقاه فالمنيو 

منيو ورقم مطعم سلطانة اسيوط


الايام الي فاتت موقعنا غطي اغلب مطاعم اسيوط وخصوصا قسم مطاعم البيتزا في اسيوط علشان نحاول نوفر الوقت والمجهود عليكم ونكون مرجع مباشر لأماكن اسيوط 


والنهاردة جه الدور علي منيو سلطانة اسيوط ،المطعم المميز الي بيحاول قدر الامكان يلبي رغبات الاكيلة بمنيوهات مناسبة واسعار انسب


وكمان سلطانة اسيوط الدليفري متاح بكذا رقم ،وان شاء الله في حالة اي تعديلات او تحديثات هنبلغكم هنا وتقدروا تتواصلوا مع رقم مطعم سلطانة اسيوط تحت 👇


وبما ان المثل بيقول " لا تؤجل عمل اليوم إلي الغد " وأنا بقولك سيبه وانزل تحت البطانية واطلب بيتزا فالبرد 😂😂

مفيش حاجة تسد معاك فالبرد ده غير بيتزا سلطانة 😍😍  هتبقي غرقانة جبنة هتدفي وتشبع😍😋😋 وبتوع الدايت يمتنعون 


 ذات صلة  :جميع مطاعم الكريب فاسيوط (قائمة كاملة بجميع المطاعم)

 ذات صلة  :جميع مطاعم اسيوط والمنيوهات وارقام الديليفري والتفاصيل


الاتصال بديليفري مطعم سلطانة اسيوط 

يوفر مطعم سلطانة اسيوط خدمة الدليفري والتوصيل حتي باب المنزل بمركز اسيوط  من خلال الاتصال علي رقم المطعم وتقدر تعرف تفاصيل كل اوردر والميعاد المستغرق للوصول


ارقام سلطانة اسيوط  (اضغط علي الرقم مباشرتآ للأتصال) في حالة الارقام التي تبدأ ب 088 لو هتتصل من تلفون ارضي شيلهم



عنوان مطعم سلطانة اسيوط

بخصوص عنوان المطعم فهو اقرب مطعم لجامعة اسيوط وهتلقي اغلب الطلبه بيتمشوا عليه هوا ومطعم كمونة اسيوط للفول والفلافل

المطعم موجود في : اول شارع محمد علي مكارم  (دوس عالخريطة تحت علشان تشوف اللوكيشن علي جوجل)




منيو مطعم سلطانة اسيوط 

المنيو يحدث بصفة دورية (اخر تحديث 2022-1-9)


يرجي التحقق من العروض والخصومات المقدمة من المطعم عن طريق سؤال خدمة العملاء او الدخول علي قسم العروض بالتطبيق او الموقع

منيو ورقم مطعم سلطانة اسيوط
منيو ورقم مطعم سلطانة اسيوط

منيو ورقم مطعم سلطانة اسيوط
منيو ورقم مطعم سلطانة اسيوط

منيو ورقم مطعم سلطانة اسيوط
منيو ورقم مطعم سلطانة اسيوط

منيو ورقم مطعم سلطانة اسيوط
منيو ورقم مطعم سلطانة اسيوط



 ذات صلة  :أحدث منيو وارقام ديليفري مطعم وكشري الميدان اسيوط

 ذات صلة  :احدث منيو وارقام ديليفري - مطعم تورتيلا اسيوط

 ذات صلة  :احدث منيو وارقام ديليفري - مطعم سناكي Snacky اسيوط

اراء الزباين في المطعم


الرأي الاول:

مطعم سلطانة❤

أول مرة أطلب من عندهم حاجة وحقيقي إنبهرت بمستوي الأكل❤❤..ملحقتش أصور الأكل لأنه إتنسف ف ساعتها😂💔..إمبارح طلبت دليڤرى من عندهم سندوتشات فراخ بانية وشيش طاووق وكوردن بلو وستيك مشوي واتنين كبدة إسكندراني وبيتزا مكس جبن..جه بسرعة جدًا ف حوالي ربع ساعة رغم إننا كنا طالبين كتير والأكل جه سخن والطعم بقا وهم جدًااا❤❤..البيتزا طلبناها من غير جبنة شيدر و يكتر الزتون وهما راعوا ده عكس مطاعم كتير بطلب منها وبيتجاهلوا وبيجيبوها عادية!حقيقي تجربة جميلة جدًا ومش هتبقا آخر مرة💜


الرأي التاني

كوردن بلو ٤ جبن من #سلطانة حقيقى الساندوتش دة عظيم ومليان جبن من جوة 

دة احلى من الكورن العاكى بتاعهم الى هو اساسا العادى فشيخ🌚♥️


قولنا تجربتك ورأيك مع مطعم سلطانة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    - اعلان -


    تبديل الكتب في اسيوط

    للأعلان في نفس المساحة اضغط هنا

    - اعلان -


    تبديل الكتب في اسيوط

    للأعلان في نفس المساحة اضغط هنا




    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -