- اعلان -
تبديل الكتب في اسيوط

للأعلان في نفس المساحة اضغط هنا

قد تعجبك

افضل 4 مطاعم كبدة وسجق في اسيوط



في القائمة دي هنعرض عليكم اشهر وافضل مطاعم الكبدة فاسيوط ناس متخصصين فمجالهم جداا وعارفين هما بيعملوا اية وانا عند مبدأي ان المتخصص ف مجال يكسب، وادي العيش لخبازة علي راي المثل 

هنحاول فالقائمة دي نديكم رأينا واراء الناس في مطاعم الكبدة الموجودة فاسيوط ومميزات كل حاجة فيهم وعناصر ضعف فالمطعم بحيث لو قروا المقالة يحاولوا يحسنوا من جودتهم اكتر 


مش بس كدا دا احنا هنعرض لكم جميع التفاصيل من عناوين الاماكن وارقام ديليفري والمنيو الخاص بكل مطعم علي انفراد واراء الزوار 
طبعا وعلشان المقالة تكون منظمة اكتر هنعرض المطعم وبعض الاراء ورابط جميع التفاصيل والمنيو للمطعم .


*ملحوظة هامة : يتم عرض القائمة بشكل عشوائي ومفيش امكانية لتفضيل مطعم علي التاني الهدف ليس الترتيب انما العرض

مطعم ياكبدة اسيوط


افضل مطاعم كبدة وسجدق في اسيوط
حقوق الصورة محفوظة لـ يا كبدة اسيوط 


من المطاعم المشهورة جدا فاسيوط ودايما بيطوروا من نفسهم وبيحبوا يسمعوا اراء الزباين وكل شوية بيزودوا فالمنيو حجات جديدة بيستقبلوا الديليفري عن طريق الواتساب او المكالمات التليفونية 


عنوان المطعم :شارع الحسن والحسين خلف مستشفي شلبي الزهراء بشركة فريال
رقم يا كبده أسيوط:01222200391 

رأي : بصراحة مطعم ياكبدة ده اكله عجبني خالص والاكل سخن وكل حاجة فيه 💯💯 اللي عايز يطلب مايترددش لحظة 😍💖
للمزيد من الاراء اضغط هنا 


مطعم حاحا اسيوط


افضل مطاعم كبدة وسجق في اسيوط
افضل مطاعم كبدة وسجق في اسيوط









كوميديان الكبدة والسجق فاسيوط عليهم شوية كبدة وسجق انما اية حاجة تسعد معدتك وقلبك وسيستمر الجدال الازلي بينه وبين ياكبدة 
مع المزيد من المنافسة ورشة سعادة 

مفيش بوست عالفيس الا ومقارنة بينه وبين ياكبدة وتحس الناس هياكلوا بعض علي مين الافضل ودا النجاح بحد ذاتة ،الاصطف زوق جداا والمدير رحب الصدر ومتفهم.

لو دخلت صفحتهم مش هتقدر تمسك نفسك من الضحك ،الي هوا كل وفرفش يامعلم 

عنوان المطعم :كورنيش النيل - مدخل ابراج الشركة السعودية - برج رقم 2 بجوار استديو قصر الحوراء واكسجين ماركت 
رقم مطعم حاحا اسيوط : 01093994233 

رأي : ايه الجمال والطعامة والنضافة والاسعار الحلوة دى ،تسلم ايديكم ❤️ الساندوتشات 🥖🥖 جامدة اوى 🔥 وطعمة 😍
للمزيد من الاراء اضغط هنا 

مطعم الفلاح اسيوط


افضل مطاعم كبدة وسجق في اسيوط


مطعم الفلاح تم افتتاحة قريب وعمل ضجة كبيرة في اسيوط عند الافتتاح والمنيو بتاعة عبارة عن وجبتين بالتمام والكمال نص كبدة اسكندراني وطبق كبدة 

عنوان المطعم : اسيوط - شارع النميس الرئيسى من ناحية الكورنيش
رقم مطعم الفلاح اسيوط :01227777826

رأي : من حظي الحلو اني قدرت اجرب "كبدة الفلاح" في يوم الافتتاح طعمها حلو ولمون عليها وصباع الفلفل ❤️🔥 عيبه الوحيد ان سندوتش حجمة صغير وب5جنية 😂 


مطعم ابو كريم اسيوط


مطعم كبدة ابو كريم اسيوط
افضل مطاعم كبدة وسجق في اسيوط




اجمد كبدة اسكندراني هتلقاها عند ابو كريم ناس كتير متعرفهوش لكن سيطه مسمع وسط اكيلة الكبدة المطعم تابع لسلسة جارمش ،تحابيش ايو كريم محدش يقدر ينكرها وعندهم كمان جمبري متنساش تسال عليه 

عنوان المطعم:اسيوط شركة فريال امتداد شارع خالد ابن الوليد امام مدرسة الزهراء 
رقم مطعم ابو كريم :01029262090 



نسينا مطعم ؟
لو شايف اننا نسينا نذكر مطعم اكتبهولنا فالتعليقات
شاركونا فالتعليقات بتجاربكم مع المطاعم دي وهنوصل للمسؤلين صوتكم مباشرتآ


قولنا وشاركنا رأيك وتجربتك فالتعليقات 👇👇



تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    - اعلان -


    تبديل الكتب في اسيوط

    للأعلان في نفس المساحة اضغط هنا

    - اعلان -


    تبديل الكتب في اسيوط

    للأعلان في نفس المساحة اضغط هنا




    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -