- اعلان -
تبديل الكتب في اسيوط

للأعلان في نفس المساحة اضغط هنا

قد تعجبك

سيتي كريب اسيوط احدث المنيوهات وارقام الديليفري وجميع الفروع

 هنعرض علي حضراتكم في المقالة دي احدث منيوهات وارقام ديليفري لسلسلة وفرع سيتي كريب اسيوط وتشمل فرع العتبة الزرقا وسيتي كريب المهندسين باسيوط وسيتي كريب الزهراء اسيوط وفرع الجامعة وفرع ابراج السعودية

سيتي كريب اسيوط منيو


يعتبر مطعم سيتي كريب اسيوط من اشهر المطاعم فالكريب ونتيجة للنجاح الي حصل له وعلشان يغطوا اكبر مساحة فاسيوط المطعم كل شوية يفتح ف مكان بعيد علشان الديليفري توصل اسرع وعلشان التوسع الكبير

سيتي كريب هوا الملجأ الاول لأي حد حابب ياكل كريب لانهم متخصصين وعلي رأي المثل ،ادي العيش لخبازة ،هتاكل من المطعم اجمد كريب 

ولأننا في دليل اسيوط عاوزين نوصلك باحدث المنيوهات والمطاعم فاسيوط عملنا قسم مطاعم الكريب باسيوط ،هتلقي فيه كل مطاعم الكريب فاسيوط


 ذات صلة  :جميع مطاعم الكريب فاسيوط (قائمة كاملة بجميع المطاعم)


الاتصال بديليفري مطعم سيتي كريب اسيوط

يوفر المطعم خدمة الديليفري والتوصيل حتي باب المنزل بمركز اسيوط  من خلال الاتصال علي  (اضغط علي الرقم مباشرتآ للأتصال)

رقم سيتي كريب اسيوط العتبة الزرقاء: 01099733913 او 01148036115 او 01206461689
رقم سيتي كريب اسيوط المهندسين: 01005471623 او 01099258903
رقم سيتي كريب اسيوط الزهراء: 01154872207 او 01066041735 او 01270141786
رقم سيتي كريب اسيوط ابراج السعودية :01002375586 او 01112450661 او 01206156095
رقم سيتي كريب اسيوط الجامعة:01021118161

لو عندك اي شكوي او استفسار بخصوص اي فرع تقدر تتصل علي الرقم التالي :01021118161 

عنوان سيتي كريب اسيوط

ناس كتير بتسأل علي عناوين المطعم علشان يوصلوا له ، لان المطعم ليه فروع كتير فاسيوط هكتبهم بالترتيب:

فرع العتبة الزرقاء: فرع العتبه الزرقا امام الفرنسيسكان  اشاره مرور ساويرس
فرع المهندسين باسيوط : بجوار كوفى سنتر شارع المهندسين المتفرع من شارع الجمهوريه
فرع الزهراء اسيوط : ميدان العطيفى بجوار مستشفى الحياه 
فرع ابراج السعودية : امام كافية التكيه والملك فاروق
فرع جامعة اسيوط : امام كليه علوم فوق صالات الامتحانات


 ممكن يعجبك : قائمة بجميع مطاعم الباستا والمكرونات فاسيوط وتفاصيل الديليفري والمنيوهات اضغط هنا


 (عنوان تقريبي علي خرائط جوجل)


منيو مطعم سيتي كريب اسيوط

المنيو يحدث بصفة دورية (اخر تحديث 2021-7-25)

يرجي التحقق من العروض والخصومات المقدمة من المطعم عن طريق سؤال خدمة العملاء او الدخول علي قسم العروض بالتطبيق او الموقع

مطعم سيتي كريب اسيوط
مطعم سيتي كريب اسيوط


مطعم سيتي كريب اسيوط
مطعم سيتي كريب اسيوط

اراء الزباين فالمطعم 


الرأي الاول :


بصراحه سيتي كريب طور من نفسه والكريب بتاعه بقا تحفه الكريب والحشو تقييمي ليه 10/10 اه بالمناسبه الكريب ده كادو من #سيتي_كريب في المسابقه الاسبوعيه بتاعتهم😍
كمان حابه اشكر الاداره جدا لتواصلهم ومصداقيتهم وزوقهم في التعامل 💙

الرأي الثاني :

سيتي كريب 🌯💕
طعمه تحفه الكل يجرب عندو كريب تحفه جدا وهم  
وناس ذوق جدا 🙈🙈🌺 
وشكرا تعبتكم معايا جدا


الرأي الثالث :

هنا يوضع رأي اعظم اكيله 

قولنا وشاركنا رأيك وتجربتك فالتعليقات 👇👇
تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    - اعلان -


    تبديل الكتب في اسيوط

    للأعلان في نفس المساحة اضغط هنا

    - اعلان -


    تبديل الكتب في اسيوط

    للأعلان في نفس المساحة اضغط هنا




    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -